Voorbij het eigen gelijk
 
 
Muziek

Policorwatch – Deuger gekwetst over sexy klassieke muziek-reclame

'Air on a G-String' = lekker kontje

Een G-string. Dat is een pikant klein damesonderbroekje. Maar ook een term voor een klassiek moppie muziekgebeuren van Bach. Voor strijkers. (Dat zijn niet die illegale vuurwerkdingen, in deze context, maar van die jammerhouten met snaren.) Dus bedachten de marketeers van het Concertgebouw een grappige en tamelijk geyle reclame met een dubbele betekenis die alleen Sywertoïde jongeren begrijpen. Dat is nou net de doelgroep van het Concertgebouw dus top, goed gedaan, allemaal een seizoenkaart én door.

Maar natuurlijk moeten Deugers de boel weer kapot-#OPHEFfen: een lekkere damesbips om verder kapotsaaie matinees aan te prijzen, dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn he?

   
 
 
Toon / Verberg Reacties  
 
Sinds september 2017 moet je ingelogd zijn op Facebook om hieronder meer dan de standaard aantal reacties te laden.
Het gaat hier helaas om een verandering die Facebook zelf heeft doorgevoerd.
Maar je kunt ook reageren via Disqus.
Als iedereen slaapt, zijn wij wakker.